Przejdź do głównej zawartości

NAZWY KOLORÓW I ICH MIESZANKI

Zamieszczam Wam 6-stronicowy dokument, który poszerza wiedzę o kolorach.

Kochani Nauczyciele/Rodzice,

Umieszczane materiały w formie PDF na tej stronie i grupie FB ZadaniaDoLaminowania są dla Was, abyście mogli z nich korzystać bez opłat. 

Jeśli podoba się Wam moja praca, możecie wesprzeć mojego Bloga, oglądając reklamy, udostępniając mojego bloga np. na Facebooku - z góry dziękuję tym, którzy to zrobią :)

Ponadto możecie wesprzeć mnie poprzez: zrzutka


Abyście mogli rozpoznać turkusowy błękit od lazurowego, lawendę od fioletu ;) itp. ...

Plik możecie skopiować i pobrać TUTAJ:

file:///C:/Users/natal/OneDrive/Pulpit/ZDL/kolory%20Montessori.pdf

Następnie pobawcie się w mieszanie kolorów:

Do tego możecie wykorzystać wodę plus farby lub wodę i bibułkę w różnych kolorach - Czarujcie - Kolorujcie - Bawcie się Dobrze ;)  

file:///C:/Users/natal/OneDrive/Pulpit/ZDL/mieszanka%20kolor%C3%B3w%20Montessori.pdf


Dajcie znać w komentarzu czy się Wam podoba, może macie jakieś uwagi/sugestie/pomysły ;) Czekam na Was ;) 

Natalia

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Logiczna nauka języka angielskiego

Inspiracje Marii Montessori w nauce języka angielskiego "Wczesna nauka jest ściśle związana z ruchem i stymulacją sensoryczną oraz z powtarzaniem czynności zgodnie z zainteresowaniami dziecka." Zgadzam się ze słowami Marii Montessori, że małe dzieci mają niesamowitą zdolność do uczenia się nowych języków, gdy mają "przygotowane środowisko". Jak przygotować takie środowisko dla codziennych aktywności podczas nauki drugiego języka w domu?  Oto moje kilka wskazówek: Uważam, że pomysł Montessori dotyczący nauki poprzez praktyczne działania życiowe jest bardzo przydatny i można go stosować również do nauki angielskiego (lub innego) jako drugiego języka. Jedzenie, ubieranie się itp. są praktykowane codziennie i są świetne do powtarzania małych angielskich momentów, takich jak komentowanie "Załóż buty" tj. "Put on your shoes" czy "Włóż kapelusz na głowę" Put your hat on your head".  Dzieci ponadto lubią pracować kreatywnie i intuicyjnie d...

DLACZEGO BLOG MONTEMAMA?

Witam wszystkich Czytelników,     nazywam się Natalia Jarota, jestem mamą trójki rozbrykanych chłopaków - Mikołaja, Michała i Miłosza. Z zawodu jestem nauczycielką języka angielskiego, pracuję jako anglistka w szkołach i przedszkolach.   Muszę Wam przyznać, że uwielbiam moją pracę, a jeszcze bardziej dzieci, które wnoszą w nią wiele radości ;)  Prowadzę także grupy na FB m.in. ZadaniaDoLaminowania, gdzie staram się publikować dostępne pomoce idealne do zalaminowania i wielokrotnego korzystania w domu/przedszkolu, a także daję taką możliwość innym osobom mającym ciekawe propozycje również w takiej formie.  Na tym blogu będę umieszczała karty pracy CAŁKOWICIE BEZPŁATNIE, abyście mogli z nich korzystać oraz udostępniać mojego bloga, jak największej liczbie osób np. na FB. Ponadto Wy Nauczyciele/Rodzice możecie mnie wesprzeć i motywować do dalszej pracy dla Was poprzez postawienie mi Wirtualnej Kawy, którą uwielbiam:   buycoffee.to/www.montemama...

ZASADA TRZECH KROKÓW - ĆWICZENIA

MOTORYKA MAŁA I KOORDYNACJA OKO - RĘKA ĆWICZENIA Kochani Nauczyciele/Rodzice, Umieszczane materiały w formie PDF na tej stronie i grupie FB ZadaniaDoLaminowania są dla Was, abyście mogli z nich korzystać bez opłat.  Jeśli podoba się Wam moja praca, możecie wesprzeć mojego Bloga, oglądając reklamy, udostępniając mojego bloga np. na Facebooku - z góry dziękuję tym, którzy to zrobią :) Ponadto możecie wesprzeć mnie poprzez:  zrzutka Przedział wiekowy: 1,5 - 4,5 lat Dzieci interesuje to co robi mama/tata w domu i naśladują nasze: * sprzątanie * gotowanie * pranie My dorośli wykonujemy te czynności, aby osiągnąć określone cele, a dla dzieci są one zabawą. Informacją dla nas, że nasze dziecko jest zadowolone jest powtarzanie czynności lub chętne wracanie do niej. WAŻNE są TRZY kroki: 1. Rodzic/nauczyciel pokazuje dziecku coś nowego; 2. Dziecko ćwiczy nowy materiał pod okiem rodzica; 3. Dziecko stosuje to czego się nauczyło. PRZYKŁAD "KOLOROWA OŚMI...